REKLAMACJE, WYMIANA I ZWROT

 

 


 

ZWROT I WYMIANA

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)

 

 

Każdy Klient uprawniony jest do rezygnacji z zamówienia w jego trakcie bez podawania przyczyny. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do zwrotu opraw optycznych (zakupionych bez szkieł korekcyjnych) lub okularów przeciwsłonecznych w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny, poprzez złożenie w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez podawania przyczyny. Celem ułatwienia wzajemnego rozliczenia stron zaleca się, aby klient odstępujący od umowy podpisał i odesłał fakturę korygującą w terminie 30 dni od odstąpienia od umowy.

Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy i wymiany znajdują się w Regulaminie.

 

 

 

Jak zwrócić towar przy użyciu formularza zwrotu?

 

  1. Aby odstąpić od umowy Klient, zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W tym celu, może wydrukować i wypełnić formularz zwrotu, który znajduje się TUTAJ.

  2. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
  3. Wyślij zwracane produkty na adres:

 

 

OPTIQUE-EXCLUSIVE

NOWY ŚWIAT 6/12

00-496 WARSZAWA

(POLSKA)

Z dopiskiem "Zwrot"

 

 

 

Bardzo ważne!

 

  1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu albo ich kserokopii.

  2. Pamiętaj, że zwracany towar nie może być używany.

  3. Zwrotu wpłaty dokonamy w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia zwrotu. Forma zwrotu będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto którego numer został podany w formularzu.

  4. Koszty odesłania produktu do sklepu pokrywa sklep.

 

 

 

WYMIANA

 

 

Każde oprawy optyczne (zakupione bez szkieł korekcyjnych) lub okulary przeciwsłoneczne oferowane w sklepie internetowym można wymienić w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Klient wymieniający towar zobowiązany do podpisania i odesłania faktury korygującej.

 

Szczegóły dotyczące zwrotu i wymiany znajdują się w Regulaminie.

 

 

 

Jak wymienić produkt?

 

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany TUTAJ.

  2. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

  3. Wyślij zwracane produkty na adres:

 

OPTIQUE-EXCLUSIVE

NOWY ŚWIAT 6/12

00-496 WARSZAWA

(POLSKA)

Z dopiskiem "Wymiana"

 

 

 

Bardzo ważne!

 

  1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu, które były dołączone do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.

  2. Pamiętaj, że zwracany towar nie może być używany.

  3. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rozliczenia oraz dostępności towaru.Jeżeli produkt, który zakupiłeś jest tańszy niż produkt, na który chcesz dokonać wymiany poprosimy Cię o dopłatę różnicy.

  4. Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest tańszy niż produkt uprzednio zakupiony, różnicę zwrócimy w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru. 

  5. Jeżeli produkt jest dostępny w naszym magazynie po dokonaniu rozliczenia (otrzymaniu Twojej wpłaty) wyślemy go w ciągu 24h. Datę wysyłki produktu na zamówienie potwierdzimy mailem.

  6. Koszty odesłania produktu do sklepu pokrywa sklep.

 

 

 

REKLAMACJE:

 

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest 2 letnią gwarancją Producenta. W tym okresie Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru. Gwarancją objęte są tylko usterki wynikające z ewentualnych wad ukrytych produktów. Uszkodzenia związane z niewłaściwym użytkowaniem towaru nie podlegają gwarancji.  

 

 

Jak dokonać reklamacji?

 

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji TUTAJ.
  2. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
  3. Wyślij reklamowane produkty na adres:

 

 

OPTIQUE-EXCLUSIVE

NOWY ŚWIAT 6/12

00-496 WARSZAWA

(POLSKA)

Z dopiskiem "Reklamacja"

 

Bardzo ważne!

 

 

  1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu, które były dołączone do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.
  2. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, w przypadku uznania reklamacji - w celu ustalenia formy reklamacji, możliwe są: zwrot pieniędzy lub wymiana na nowy produkt.  
  3. Forma zwrotu wpłaty będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto, którego numer został podany w formularzu.
  4. Wymiana produktu - w przypadku gdy reklamowany model nie jest już dostępny w naszym butiku klient może wybrać inny produkt. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rozliczenia oraz dostępności towaru.
  5. Jeżeli produkt który reklamujesz jest tańszy niż produkt na który chcesz dokonać wymiany, poprosimy Cię o wpłatę różnicy. Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest tańszy niż uprzednio zakupiony, różnicę zwrócimy w ciągu 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto, którego numer został podany w formularzu.
  6. Jeżeli produkt jest dostępny w naszym magazynie po dokonaniu rozliczenia (otrzymaniu Twojej wpłaty) wyślemy go w ciągu 24h. Wysyłkę produktu na zamówienie potwierdzimy mailem.
  7. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego przez Klienta sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

 

 

INFORMACJA

 

Informujemy, że Glaser Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000475410 (dalej jako „Przedsiębiorca”), nie jest zobligowana do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami w rozumieniu Ustawy z dnia 23 września 2016 r.  o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. poz. 1823). Przedsiębiorca nie jest objęty jurysdykcją żadnego podmiotu uprawnionego w rozumieniu w/w ustawy.

 

Jednocześnie Przedsiębiorca oświadcza, iż odmawia wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

 

 


W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. +48 22 622 20 05 lub drogą mailową - warszawa@optique-exclusive.pl

pixel