DOLCE&GABBANA
2019-10-01

HISTORIA MARKI:
1985 - Debiut marki podczas pokazu mody “Nowe talenty” w Mediolanie1986 - Pierwsza, własna kolekcja i pokaz mody dedykowany kobietom
1989 - Otwarcie pierwszego butiku (moda kobieca) w Mediolanie
1990 - Pierwsza męska kolekcja J/Z
1990/91 oraz pierwsze otwarcie butiku (moda męska)
1992 - Pierwsze damskie perfumy “Dolce&Gabbana”
1994 - Debiut marki D&G1996 - Pierwsza kolekcja damskich i męskich okularów przeciwsłonecznych
2003 - Nowa siedziba firmy przy Via Goldoni w Mediolanie
2004 - Umowa partnerska Dolce&Gabbana i A.C. Milan, stworzenie oficjalnych strojów reprezentacji
1985 - Debiut marki podczas pokazu mody “Nowe talenty” w Mediolanie
1986 - Pierwsza, własna kolekcja i pokaz mody dedykowany kobietom
1989 - Otwarcie pierwszego butiku (moda kobieca) w Mediolanie
1990 - Pierwsza męska kolekcja J/Z 1990/91 oraz pierwsze otwarcie butiku (moda męska)
1992 - Pierwsze damskie perfumy “Dolce&Gabbana”1994 - Debiut marki D&G
1996 - Pierwsza kolekcja damskich i męskich okularów przeciwsłonecznych
2003 - Nowa siedziba firmy przy Via Goldoni w Mediolanie
2004 - Umowa partnerska Dolce&Gabbana i A.C. Milan, stworzenie oficjalnych strojów reprezentacji
2005 - Dolce&Gabbana świętuje 20-lecie istnienia publikując książkę “20 lat DOLCE&GABBANA”
2006 - Dolce&Gabbana i Luxottica nawiązują współpracę na produkcję okularów. Promocja kolejnego zapachu damskiego “The One” oraz otwarcie restauracji Gold w Mediolanie
2009 - Dolce&Gabbana projektuje złotą edycję okularów z metalu pokrytego 18karatowym złotem. Rozpoczyna sprzedaż internetową oraz uruchamia linię kosmetyków
2010 - Marka wspólnie z Madonną prezentuje model okularów MDG - pierwszą kolekcję modeli przeciwsłonecznych oraz podpisuje 3letni kontrakt z klubem piłkarskim Chelsea
2011 - Dolce&Gabbana ujednolica komunikację - marka D&G będzie pod szyldem DOLCE&GABBANA oraz wprowadza pierwszą kolekcję biżuterii
2012 - Wprowadzenie męskich perfum Dolce&Gabbana oraz debiut kolekcji dziecięcej (ubrania + akcesoria)
2012 - Oficjalny sponsor włoskiej drużyny piłkarskiej Thunder i drużyny AC Milan
2013 - Marka ubiera Leo Messi na Galę Sportu (odbiera on Złoty Puchar FIFA)
2015 - Dolce&Gabbana rozpoczyna międzynarodową ekspansję i rewolucjonizuje sposób komunikacji z pokoleniem Millenials

DOLCE&GABBANA TO:
- Miłość do Włoch i wszystkiego co włoskie, tradycji, śródziemnomorskiej natury i miast.
- Czerpie inspiracje z własnych korzeni, wyspy Sycylii, zamiłowania do krawiectwa.
- Perfekcja rękodzieła, niepowtarzalne detale.
