Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

DOLCE&GABBANA

2019-10-01
DOLCE&GABBANA
HISTORIA MARKI:


1985 - Debiut marki podczas pokazu mody “Nowe talenty” w Mediolanie

1986 - Pierwsza, własna kolekcja i pokaz mody dedykowany kobietom

1989 - Otwarcie pierwszego butiku (moda kobieca) w Mediolanie

1990 - Pierwsza męska kolekcja J/Z

1990/91 oraz pierwsze otwarcie butiku (moda męska)

1992 - Pierwsze damskie perfumy “Dolce&Gabbana”

1994 - Debiut marki D&G1996 - Pierwsza kolekcja damskich i męskich okularów przeciwsłonecznych

2
003 - Nowa siedziba firmy przy Via Goldoni w Mediolanie

2004 - Umowa partnerska Dolce&Gabbana i A.C. Milan, stworzenie oficjalnych      strojów reprezentacji


1985 - Debiut marki podczas pokazu mody “Nowe talenty” w Mediolanie

1986 - Pierwsza, własna kolekcja i pokaz mody dedykowany kobietom

1989 - Otwarcie pierwszego butiku (moda kobieca) w Mediolanie

1990 - Pierwsza męska kolekcja J/Z 1990/91 oraz pierwsze otwarcie butiku (moda męska)

1992 - Pierwsze damskie perfumy “Dolce&Gabbana”
1994 - Debiut marki D&G

1996 - Pierwsza kolekcja damskich i męskich okularów przeciwsłonecznych

2003 - Nowa siedziba firmy przy Via Goldoni w Mediolanie

2004 - Umowa partnerska Dolce&Gabbana i A.C. Milan, stworzenie oficjalnych strojów reprezentacji

2005 - Dolce&Gabbana świętuje 20-lecie istnienia publikując książkę “20 lat DOLCE&GABBANA”

2006 - Dolce&Gabbana i Luxottica nawiązują współpracę na produkcję okularów. Promocja kolejnego zapachu damskiego “The One” oraz otwarcie restauracji Gold w Mediolanie

2009 - Dolce&Gabbana projektuje złotą edycję okularów z metalu pokrytego 18karatowym złotem. Rozpoczyna sprzedaż internetową oraz uruchamia linię kosmetyków

2010 - Marka wspólnie z Madonną prezentuje model okularów MDG - pierwszą kolekcję modeli przeciwsłonecznych oraz podpisuje 3letni kontrakt z klubem piłkarskim Chelsea

2011 - Dolce&Gabbana ujednolica komunikację - marka D&G będzie pod szyldem DOLCE&GABBANA oraz wprowadza pierwszą kolekcję biżuterii

2012 - Wprowadzenie męskich perfum Dolce&Gabbana oraz debiut kolekcji dziecięcej (ubrania + akcesoria)

2012 - Oficjalny sponsor włoskiej drużyny piłkarskiej Thunder i drużyny AC Milan

2013 - Marka ubiera Leo Messi na Galę Sportu (odbiera on Złoty Puchar FIFA)

2015 - Dolce&Gabbana rozpoczyna międzynarodową ekspansję i rewolucjonizuje sposób komunikacji z pokoleniem Millenials









DOLCE&GABBANA TO:


- Miłość do Włoch i wszystkiego co włoskie, tradycji, śródziemnomorskiej natury i miast.

- Czerpie inspiracje z własnych korzeni, wyspy Sycylii, zamiłowania do krawiectwa.

- Perfekcja rękodzieła, niepowtarzalne detale.



pixel