Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

VALENTINO NOWOŚĆ

 

 

 

„Moją rolą jest sprawiać, by kobieta była tak piękna, jak tylko może być” – Valentino Garvani

 

 

 

 

 

 

Od początków lat 60 marka Valentino to ulubienica Hollywood.  Największymi jej fanami są między innymi Uma Thurman, Anne Hathaway czy Elizabeth Taylor. Założona przez projektanta Valentina Garvani, od lat 60. chętnie noszona jest przez gwiazdy na czerwonym dywanie. Warto pamiętać, że Valentino zaprojektował suknię ślubną Jackie Kennedy czy Jennifer Lopez. Marka kojarzona jest z niezwykle kobiecymi kreacjami, jednak zawsze pełnymi rozmachu. Jej styl jest ponadczasowy i nienaganny – kusząca lecz klasyczna czerwień, charakterystyczna zwłaszcza w sukienkach, opływające kaftany, szkarłatne szlafroki, niesamowite hafty i koraliki – to symbole stanowiące kwintesencję marki.

 

 

 

 

 

 

 

Inspiracją dla projektanta i założyciela stał się Rzym – zarówno jego ulice, ludzie, jak i architektoniczne wykończenia. To połączenie antycznego dziedzictwa, przypominającego o ponadczasowym pięknie oraz zgiełku miasta, w którym tonie współczesny świat i to tam rodzą się nowe projekty. Obecnie początkową politykę mistrza kontynuuje dyrektor kreatywny marki Pierpaolo Piccoli (wcześniej wraz z Marią Grazią Chiuri).

 

 

 

 

Markę cechuje kunsztowność i ekskluzywność. Oferuje produkty od Haute Couture i Pret-a-Porter do użytkowych akcesoriów włączając torebki, buty, dodatki ze skóry, paski czy okulary. Dzięki temu marka trafia do współczesnej odbiorczyni w szerokim przedziale wiekowym, bo jej wielbicielkami są kobiety w wieku 25-50 lat.
Kolekcja okularów to połączenie futuryzmu i ducha glamour. Modele zachowane są w trendach, a kolekcje inspirowane technologicznym postępem wyznaczają nowe. Styl okularów jest młodzieżowy i świeży, zauważalne są inspiracje motywami rockowymi. Zarówno linia haute-couture, jak i te komercyjne utrzymane są w dynamicznym, metalicznym klimacie.

 

 

Okulary ChanelOkulary Chanel

 

 

 

pixel