Oferta Świąteczna 2016 - zwrot/wymiana gratis

 

 

Kupili Państwo nietrafiony prezent?

 

Produkty zakupione w grudniu można wymienić lub zwrócić całkowicie ZA DARMO*

 

 

 

Specjalna oferta dla Klientów www.Optique-exclusive.pl. W grudniu 2016 r. zwrot i pierwsza wymiana kurierem jest całkowicie za darmo i dotyczy zamówień od 300 zł*. Jeżeli zatem zdecydują się Państwo zwrócić zamówione artykuły, nie muszą Państwo płacić za ich przesyłkę.

 

 

Zwrot

 

Można bezpłatnie* i bez podania przyczyny zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni. Każdemu Klientowi Optique-exclusive.pl przysługuje prawo do zwrotu opraw optycznych (zakupionych bez szkieł korekcyjnych) lub okularów przeciwsłonecznych w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny. Szczegóły dotyczące zwrotu znajdują się w Regulaminie.

 

 

Jak zwrócić towar przy użyciu formularza zwrotu?

 

  1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki lub pobierz ze strony TUTAJ.

  2. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

  3. Wyślij maila na adres warszawa@optique-exclusive.pl z tytułem ZWROT z numerem zamówienia, jak również z Twoim nr telefonu i adresem, z którego nasz kurier ma odebrać przesyłkę.

  4. Przekaż paczkę naszemu kurierowi. Kurier przyjedzie pod wskazany przez Ciebie w mailu adres z wypełnionym i wydrukowanym listem przewozowym. Wystarczy, że przekażesz mu paczkę z produktem, formularzem zwrotu i dowodem zakupu w środku. 

 

Bardzo ważne!

 

  1. Kto pokrywa koszt zwrotu? Koszt zwrotu przez kuriera Optique Exclusive pokrywa Sklep. Pamiętaj, że bezpłatny zwrot obowiązuje tylko przez naszego kuriera i dotyczy zamówień o wartości od 300 zł złożonych w grudniu 2016.

  2. Nie zapomnij proszę dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu, które były załączone do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.

  3. Pamiętaj, że towar nie może nosić śladów używania.

  4. Zwrotu wpłaty dokonamy w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Forma zwrotu będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto którego numer został podany w formularzu.

 

 

Wymiana

 

Kupili Państwo nietrafiony prezent? W grudniu za pierwszym razem mogą Państwo wymienić go bezpłatnie* w terminie 14 dni. Każde oprawy optyczne (zakupione bez szkieł korekcyjnych) lub okulary przeciwsłoneczne oferowane w sklepie www.Optique-exclusive.pl można wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Szczegóły dotyczące wymiany znajdują się w Regulaminie.

 

 

Jak wymienić produkt?

 

  1. Wypełnij formularz wymiany dołączony do przesyłki lub pobierz ze strony TUTAJ.

  2. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

  3. Wyślij maila na adres warszawa@optique-exclusive.pl  z tytułem WYMIANA z numerem zamówienia, jak również z Twoim nr telefonu i adresem, z którego nasz kurier ma odebrać przesyłkę.

  4. Przekaż paczkę naszemu kurierowi. Kurier przyjedzie pod wskazany przez Ciebie w mailu adres z wypełnionym i wydrukowanym listem przewozowym. Wystarczy, że przekażesz mu paczkę z produktem, formularzem wymiany i dowodem zakupu w środku.

 

 

Bardzo ważne!

 

  1. Kto pokrywa koszt wymiany? Towar możesz wymienić za darmo tylko raz, w przypadku każdej kolejnej wymiany, koszty odesłania towaru do sklepu ponosi Klient. Pamiętaj, że bezpłatna wymiana obowiązuje tylko przez naszego kuriera i dotyczy zamówień o wartości od 300 zł złożonych w grudniu 2016.

  2. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu, które były załączone do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.

  3. Pamiętaj, że towar nie może nosić śladów używania.

  4. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki Biuro Obsługi Klienta Optique-exclusive.pl skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rozliczenia oraz dostępności towaru.

  5. Jeżeli produkt który zakupiłeś jest tańszy niż produkt na który chcesz dokonać wymiany poprosimy Cię o wpłatę różnicy. Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest tańszy niż produkt uprzednio zakupiony, różnicę zwrócimy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru. Forma zwrotu będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto, którego numer został podany w formularzu.

  6. Jeżeli produkt jest dostępny na naszym magazynie po dokonaniu rozliczenia (otrzymaniu Twojej wpłaty) wyślemy go w ciągu 24h. Datę wysyłki produktu na zamówienie potwierdzimy mailem.

 

 


W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. +48 22 622 20 05 lub drogą mailową - warszawa@optique-exclusive.pl

 

 

*W przypadku kiedy niniejsza oferta zawiera postanowienia lub warunki korzystniejsze dla Konsumenta niż Regulamin, stosuje się postanowienia niniejszej oferty. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel