Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 1.CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ LUB WYMIENIĆ OKULARY JEŚLI NIE BĘDĄ MI PASOWAŁY?

 

Oczywiście.  Każdemu konsumentowi, który jest klientem sklepu internetowego Optique-exclusive.pl przysługuje prawo do zwrotu oprawek korekcyjnych (zakupionych bez szkieł) lub okularów przeciwsłonecznych w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny. Każde oprawki korekcyjne lub okulary przeciwsłoneczne oferowane w sklepie Optique-exclusive.pl można także wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.  

 

 2. CZY OKULARY ZAKUPIONE W PAŃSTWA SKLEPIE OBJĘTE SĄ GWARANCJĄ I JEŚLI TAK TO JAKĄ?

 

Każdy produkt zakupiony w sklepie optique-exclusive.pl objęty jest 2 letnią gwarancją dystrybutora. Gwarancją objęte są tylko te usterki wynikające z ewentualnych wad ukrytych produktów. Uszkodzenia związane z niewłaściwym użytkowaniem towaru nie podlegają gwarancji.

 

 

 3.CY POSIADACIE PAŃSTWO SKLEP STACJONARNY, W KTÓRYM MÓGŁBYM/MOGŁABYM PRZYMIERZYĆ I KUPIĆ OKULARY WIDOCZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM OPTIQUE-EXCLUSIVE?

 

Zapraszamy do naszego salonu przy ulicy Nowy Świat 6/12 w Warszawie.

 
 4.PODOBA MI SIĘ MODEL OKULARÓW, KTOREGO NIE MA NA OPTIQUE-EXCLUSIVE, CZY MOŻECIE GO DLA MNIE SPROWADZIĆ?

 

Jeśli produkt należy do portfolio naszych marek i pochodzi z aktualnej kolekcji, nie będzie problemu ze sprowadzeniem poszukiwanych okularów. Jeśli natomiast jest to model pochodzący z poprzednich kolekcji, kwestie dostępnosci rozpatrywane są indywidualnie.

 
5.CZY MOGLIBYŚCIE WYKONAĆ DLA MNIE RÓWNIEŻ SZKŁA KOREKCYJNE DO OPRAWKI ZAKUPIONEJ W SKLEPIE OPTIQUE- EXCLUSIVE?

 

Oczywiście wykonujemy szkła korekcyjne przy współpracy z wiodącym producentem soczewek korekcyjnych, firmą Essilor.
 
 

6. CO TO JEST POLARYZACJA?

 

Polaryzacja odpowiada za redukcję oślepiających odblasków od powierzchni płaskich takich jak np. maska samochodu czy lustro wody.
 
 

 


 
 

pixel