FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1.CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ LUB WYMIENIĆ OKULARY JEŚLI NIE BĘDĄ MI PASOWAŁY?
Oczywiście. Każdemu konsumentowi, który jest klientem sklepu internetowego Optique-exclusive.pl przysługuje prawo do zwrotu oprawek korekcyjnych (zakupionych bez szkieł) lub okularów przeciwsłonecznych w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny. Każde oprawki korekcyjne lub okulary przeciwsłoneczne oferowane w sklepie Optique-exclusive.pl można także wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
2. CZY OKULARY ZAKUPIONE W PAŃSTWA SKLEPIE OBJĘTE SĄ GWARANCJĄ I JEŚLI TAK TO JAKĄ?
Każdy produkt zakupiony w sklepie optique-exclusive.pl objęty jest 2 letnią gwarancją dystrybutora. Gwarancją objęte są tylko te usterki wynikające z ewentualnych wad ukrytych produktów. Uszkodzenia związane z niewłaściwym użytkowaniem towaru nie podlegają gwarancji.
3.CY POSIADACIE PAŃSTWO SKLEP STACJONARNY, W KTÓRYM MÓGŁBYM/MOGŁABYM PRZYMIERZYĆ I KUPIĆ OKULARY WIDOCZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM OPTIQUE-EXCLUSIVE?
Zapraszamy do naszego salonu przy ulicy Nowy Świat 6/12 w Warszawie.
4.PODOBA MI SIĘ MODEL OKULARÓW, KTOREGO NIE MA NA OPTIQUE-EXCLUSIVE, CZY MOŻECIE GO DLA MNIE SPROWADZIĆ?
Jeśli produkt należy do portfolio naszych marek i pochodzi z aktualnej kolekcji, nie będzie problemu ze sprowadzeniem poszukiwanych okularów. Jeśli natomiast jest to model pochodzący z poprzednich kolekcji, kwestie dostępnosci rozpatrywane są indywidualnie.
5.CZY MOGLIBYŚCIE WYKONAĆ DLA MNIE RÓWNIEŻ SZKŁA KOREKCYJNE DO OPRAWKI ZAKUPIONEJ W SKLEPIE OPTIQUE- EXCLUSIVE?
Oczywiście wykonujemy szkła korekcyjne przy współpracy z wiodącym producentem soczewek korekcyjnych, firmą Essilor.
6. CO TO JEST POLARYZACJA?
Polaryzacja odpowiada za redukcję oślepiających odblasków od powierzchni płaskich takich jak np. maska samochodu czy lustro wody.


AUTORYZACJE NA MARKI
LUKSUSOWE

